16-11-2010

Rekenkamercommissie Den Helder

Afhandeling meldingen

Samenvatting

Gemeenten hebben de kwaliteit van de publieke dienstverlening hoog in het vaandel staan en hebben steeds meer aandacht voor de adequate afhandeling van meldingen. De afhandeling van de meldingen is een vorm van publieke dienstverlening, waarbij het contact tussen de gemeente en burgers, bedrijven en instellingen, concreet vorm krijgt. De kwaliteit van de afhandeling is van belang.
De Rekenkamercommissie Den Helder heeft meegedaan aan het DoeMee-onderzoek naar de afhandeling van meldingen.

Onderzoeksvraag

Wat is de kwaliteit van de afhandeling van meldingen over de openbare ruimte bij de gemeente Den Helder?

Onderzoek door
Rekenkamer i.s.m. extern onderzoeksbureau(s)
Type onderzoek
Doelmatigheid, Doeltreffendheid
Gericht op
Gemeente Den Helder
Rekenkamer(commissie)
Rekenkamercommissie Den Helder
Ingestuurd door
Mark Versteeg
E-mailadres
m.versteeg@denhelder.nl

Externe link

Nederlandse Vereniging van Rekenkamers & Rekenkamercommissies

Het NVRR-secretariaat is bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Telefoon: 085 - 225 02 75
E-mail: info@nvrr.nl
Start live-chat

In het kader van onze dienstverlening verwerken wij persoonsgegevens.

Website door Interactie Groep.