Skip to main content

26-09-2017

Rekenkamer Arnhem

‘Het gaat niet om wat je zelf vindt, maar om hoe de Arnhemmers je ervaren.’

Samenvatting

Het resultaat is ruim voldoende. Het duurt lang voordat de telefoon wordt opgenomen. Er zit veel tijd tussen het plannen van een afspraak en de daadwerkelijke afspraak. Twee derde van de brieven wordt niet beantwoord. Medewerkers zijn klantvriendelijk, deskundig en duidelijk.

Onderzoeksvraag

Het doel van dit onderzoek is inzichtelijk maken hoe de dienstverlening van de gemeente Arnhem momenteel wordt ervaren en op welke punten deze verbeterd kan worden.

Onderzoek door
Meerdere rekenkamers i.s.m. extern onderzoekbureau(s)
Onderzoeksbureau
Store Support
Type onderzoek
Informatievoorziening
Gericht op
Gemeente Arnhem, gemeente Ede, gemeente Wageningen
Rekenkamer(commissie)
Rekenkamer Arnhem
Ingestuurd door
Maartje van Lieshout
E-mailadres
rekenkamer@arnhem.nl

Documenten